söndag 9 augusti 2009

Dagens Eko

En underbar kväll hos Angesmisk slutade med att jag tog bilen hem till vackra roslagen igen. Jag har spenderat dagen i Åkersberga på nya Småglin. En snyggare butik får man leta efter! Stolt är jag över Frk Johansson som lyckats så bra. Grattis raring! Det är en ära att få jobba för dig!

Jag tog en stund för mig själv på mitt eget smultronställe i Finnboda Hamn. Ett par timmar spenderade jag där i eftermiddagssolen med korsord och lite dricka. Kåll åkte förbi på Viking Cinderella så vi passade på att vinka till varandra!

Jag fick en helkväll hos Angesmisk och hennes två charmtroll. Det fick mig verkligen sakna att inte ha mitt eget hos mig på heltid. Det är de gångerna jag kan vara glad över att pappi och jag har så fin kontakt och att har fri tillgång att träffa lillen precis när jag vill. Jag är alltid välkommen hem dit såsom han såklart är välkommen till oss!

Bjurtan fick sig en kram innan hemgång! Trevligt men lite awkward. Få se om det blir en till, man kan aldrig riktigt veta :D De skulle på nya Dubliner nere på Kungsgatan och jag ljuger om jag säger att jag inte alls blev sugen på att hänga med. Men men man har ju nu några år på nacken och jag kan väl inte dricka en öl flera dagar i rad heller... Eller kan man det?
Jag poppade loss i bilen på väg hem istället till radio NRJ, så nu har jag kalasat färdigt för idag och kan istället vakna pigg och fräsch i morgon, men ångrenen i behåll! Lucky me!

I morgon flygplanstittning ;)

Natt natt

Inga kommentarer: