måndag 31 augusti 2009

Snorunge

Dagis lyser alltid upp som en sol på gatan när man kommer, oavsett väder!

Jag har på förmiddagen här efter jag lämnade M på dagis, försökt kurera mig till det yttersta så i morgon när jag vaknar ska jag vara helt och hållet kry. Jag har massor att göra i morgon så det passar sig inte att sitta och snörvla!

Jag har försökt klura lite på 30årskalaset jag vill ha i oktober. Jag behöver en bra lokal sen är det mesta peace of cookie. Jag vill att det ska bli oktober nu, september känns lite onödig liksom.

Jag piffar och fixar i nästan slow motion här hemma, men det är skönt att inte stressa som vanligt. Jag är annars rätt stressad i det mesta jag gör, allt ska gå fort fort fort fast ajg inte har bråttom med något. Sån är jag!

Snart hämta M, först kaffe!

3 kommentarer:

Gusten sa...

Ska verkligen ALLT gå så fort som möjligt...? :-S

Hjärtemammas sa...

Japp precis så :D

Gusten sa...

Ah, men då har ju jag missförstått allt... ;-)