torsdag 13 augusti 2009

Ibland blir man mörkrädd

Vilken dag! Inte ett moln på himlen och jag har massa trevlig inplanerat! Först ska jag in till stan och träffa en gammal vän. Troligen blir det Finnboda igen vid vattnet. De har en del lägenheter till salu precis där, kanske ska man bosätta sig där då jag ändå spenderar en del av min tid just vid det vattnet, drickandes kaffe!
Ikväll, eller senare på eftermiddagen är jag bjuden till Grimsta för lite grillparty. Jag och Eniro åker dit tillsammans.
I morgon kommer M, vackra, busiga underbara hjärtemammas. Åh som jag längtar!!
På lördag sedan är det Rixfm Festival i Kungsan. Jag har varit där några gånger med Helle och funderar faktiskt på att åka in igen. De har massa mysiga små barer längs stråket där bredvid så man har full utskikt över tex supersnygga Måns Zemmel-röv och de andra småpluttarna! Vi får se hur det blir.


Sola på Sola lugnt :D

Inga kommentarer: