fredag 21 augusti 2009

Skam den som ger sig!

Jag kan fortfarande knappra lite på datorn fast jag i stort sett bara ser halva rutan. Är det inte sjukt hur beroende man blir egentligen?! Datorn har tagit över stor del av vår vardag. Jag läste någonstans att Google var vår nya doktor. Det kan ligga någonting i det, för hur många googlar inte på allehanda symptom man tycker sig ha? Jag har fått fler svar där via. Nu tänker jag då inte på allvarliga saker såklart men småblessyrer kan man väl googla på. Hörru syster yster hjärnkirurg, gå nu inte och goggla på hur du ska lobotomera och operera dina patienters hjärnor.. Lyssna inte alltför mycket på mig :D

Jag sitter å funderar på om jag kanske ska slå på teven. Det var nu ett tag sedan jag kollade på något program. När Greys anatomy går kollar jag givetvis och lite bolibompa varannan vecka men annars är det så skönt att inte ha teven på. Jag blir så stressad.
Sen blir ju en del program så extrema. Tex. Extreme home makeover. Det är ju bara där man möter en familj med elva svarta barn som bor i ett ombyggt garage med en vit mamma som inte kan relgera sin kroppstemperatur. De får en helt ny villa på femhundra kvadrat och det slutar med att alla gråter. Ty Pennington gråter, familjen gråter, alla byggjobbare gråter. Till och med grannens hund gråter. Sweet lord! Jag betackar mig!

Annars tycker jag det är spännande att ta en dag av blogghopping ibland. Bara läsa igenom andra bloggar. Många jäkla roliga och många dito tragiska. Sen kan jag bli lite smickrad när jag läser människor som skriver om i stort sett exakt samma ämne som jag själv, sätter i liknande bilder på sin blogg som jag har, på samma ställe i stort sett. Jag får ju själv inspiration av att läsa andras. Men det blir så tydligt att just de människorna lusläser min blogg! Sen har jag ju faktiskt fått det bekräftat från säkra källor! :-)
Nu blir det natt natt för mig. I morgon blir det Täbban först med Kåll och sedan stora staden på kvällskröken!!

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.blocket.se/stockholm/Tjejkord_Vw_Golf_gti_22775010.htm?ca=11&w=2