söndag 30 augusti 2009

Jag hittade den..

Ja sladden till kamera/mobilen. Då min ordinarie mobil med superdupermega kamera är på lagning så får vi hålla tillgodo med kvaliteten.


Denna klädhängare gjorde jag ju för ett par år sedan. Jag har länge funderat på att göra en i miniatyr till M. Det blir nog så! Då har vi en liten skog som väntar på oss när vi kommer in i hallen.

Godaste frukostmackan!


Jag behöver tips på vård av Y på tråd. Giloparilo, det är dags nu att du komemr och fixar med dem. De ser ledsna ut.



Bad hair day?




Min makeupinvest som M hade sönder igår då han fyllde hela min neccessär med vatten. Surt sa räven.



I förebyggande syfte hade M paraplyet uppfält när vi gick på stan den soligaste dagen den här veckan. Det är bra att vara förberedd.




Coldplay


En regning morgon på väg till jobbet.


Lite så har ni fått se lite från min vecka. du vet väl att du kan klicka på bilderna för att få dem lite större? Jag är vaken sedan halv sju och klockan är nu strax efter åtta. Vi tänkte ha ett litet höstkalas idag, då jag inte känner mig tillräckligt kry för en bio. Vi har bakat brysselkakor här på morgonen och ska nu göra en god blåbärspaj! M ville ha serpentiner och lite ballonger. Han ville bjuda Tuttut och har till och med gjort en present till henne. Spontankalas är alltid roliga!


2 kommentarer:

emma sa...

han är smart din son som använder paraply som skydd mot solen!!!
(märks att han är släkt med mig ;) )

Giesela sa...

TOPPEN, jätte bra att ni stannade hemma. Bio är inte så bra för dig som inte är helt kry, med tanke på svininfluensan ...Lyck till på kalaset:) Ja tänk att jag är lite av en expert på <3 på tråd. Ha en bra vecka, och bli frisk, Kyss Mille // Giesela