lördag 8 augusti 2009

McLove


Idag ska premiärjobbas på nya Småglin i Åkersberga. JAg har inte ens varit där och kikat hur butiken tagit sig men idag så. Det ska bli skoj att få jobba med Frk Johansson igen. Vi har massa att ta igen.
Jag skippade gårdagens picnic med någon dålig ursäkt. Ja usch jag skäms men jag var inte på humör alls att åka in till stan. Istället tog jag klackarna mot Kåll och hennes nyrnoverade hus. Där satt vi och smuttade på ett gott rödvin och snackade om ditten och datten. Senare gick vi ner på stan för att fylla på med en kall öl, och efter det var det godnatt för Hjärtemammas. Ja alltså inte godnatt i alkoholbemärkelse, utan godnatt för jag var tvungen att gå hem och sova!
Hur som haver var i alla fall kvällen mycket trevlig!
Idag efter Åkersberga bär det av mot stan eller mer norr, västerut från stan. Nu ska här fikas minsann! Tänk att kaffe kan göra en så gott. Jag har absolut minskat från mitt högt tvåsiffriga antal koppar kaffe om dagen, men får jag inte inte regelbundet får jag en jäkla huvudvärk. Vad gör man åt sånt? Tips på kaffeavvänjning?

Annars så längtar jag till Greys anatomy ska komma ig¨ång igen. Jag kan ju aldrig hålla mig så precis som ajg nu gör med True blood så streamar jag från någon vänlig amerikans sida för att få se snabbtsnabbt. MC Steamy är min Mc Dreamy. Maybe ´we can Mc Marry och få små miniMc's.

2 kommentarer:

Therese sa...

ja, han är väl sådär ;-) Om du gifter dig med honom så kan jag ha honom som eye candy :-D (fast det har jag ju kanske iofs mer om han är på TV)

Hjärtemammas sa...

mmmm min MC Daddy
våra barn kommer vi kalla Mc Nuggets ;)