tisdag 25 augusti 2009

What a beautiful day

Dagen har gått som den gjort och har varit riktigt till belåtenhet! Jag jobbade till fyra ca och drog en lova på stan innan jag gick hem och fixade i lägenheten! jag har skurat, dammat, tvättat donat å piffat! Tjusigt värre!

Jag har även upptäck FARMVILLE på Facebook. TOTALT vanebildande, men oj så roligt!! Nu plogas det, skördas och säljs! Nästan som att man hade en liten bondgård på riktigt!

Jag har kikat runt lite idag också efter ett torp. Både i Norrtäljetrakten och uppåt Dalarna. Som jag nämnt tidigare är det inga utsvävningar men något litet med en gräsplätt bara. Något som är tillräckligt nära för mig och M att åka till över helgen! Jag har ju haft några objekt som lockat mer.. men vi får se hur det blir. Ingenting är ju omöjligt!
I morgonär det Småglinen igen och sedan en sväng mot Sigtuna för lite fika på kvällskvisten! Det var ett tag sedan jag var där nu så jag gjorde slag i saken och bjöd in mig själv till min vän!

Jag fudnerar på om jag ska åka in till stan i helgen och ta med M på libanesisk restaurang. Det ligger ju en toppenfin där precis vid Olof Palmes gata. Det blir nog så!
Nu är det nanna kudden för den här mamman men först ska jag gå och plocka min mustach!
Obs det där var endast ett försök till att locka ett eller två skratt, jag har faktiskt ingen mustasch!!
Kram och godnatt!!

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Inga kommentarer: