söndag 16 augusti 2009

En ny cykel?


Jag vet ju att jag verkligen måste prioritera hur jag spenderar mina pengar nu när jag säljer bilen. Lite ska betalas här och lite till ska betalas där. E ndator msåte jag nästan ha, så är det ju. Jag surfar fortfarande på min laptop inkopplad till teven liksom. Kom igen!Sen blev jag ju av med min cykel här i somras och har jag ingen bil så måste jag ju ha en cykel.
En hunka till för bilen skulle inte skada.

Jag komemr nog satsa på en Dell dator den här gången. De har lansterat en ny serie inspirationslaptops med 15" skärmar. De kommer i massa fina färger. En spring green eller en flamingo pink?


Det var någon som sa attt tydligen ska det bli sådan "Brittsommar" nästa vecka. Vi får hoppas på det för nu är det kallt om fötterna tycker jag. Men skönt samtidigt, friskt liksom!
Dagen bjuder nog på Vaxholm, vi får se.

2 kommentarer:

emma sa...

Dell inspiron är bra, en sån som jag har. Tänkte också välja en "rolig" färg först men det känns rätt onödigt eftersom det kostar ganska mycket extra för det :/

Hjärtemammas sa...

Är du nöjd emma? Är det massa extrakostnad för färgen? Jag tänkte ju spring green för färgen var så vacker :D