söndag 23 augusti 2009

I morgon är en annan dag


Jag gäspar och gnuggar mig i ögonen om vartannat. Kroppen skriker efter en liten powernap men då vet jag att ajg kommer ha svårt att somna ikväll. Men åh så skönt det skulle vara! Jag väntar några timmar till sedan ska jag bädda ner mig med någon bra film tror jag!

Jag och M for till Norrviken och fikade med ett par vänner idag. Vi drack kaffe på solig balkong och klappade på en otroligt charmig hund. Jag brukar faktiskt inte gilla schäfrar men denna var riktigt trevlig faktiskt. :D

Vi åkte självklart förbi Stinsens köpcentrum när vi ändå var i krokarna. Jag var tungen att köpa en ny ögonskugga, den jag tappade bort igår. Som vanligt när jag är inne på MUS så kommer jag därifrån fattigare än jag önskat. Bland annat så fick jag med mig ett wonderful nagellack. Färgen heter Lea och är ett mörkt lilametallic. Snyggt blir det nu till hösten. Höstens färg annars på nagellack har jag hört är grön. Låter underligt, men det kanske är snyggt! Grönt är en av mina absoluta favoritfärger. Kläder, inredning och make up.

Jag ska kika lite på en film jag fått låna av Pappi. Tiptoes heter den. Den är med Matthew McConaghey (eller hur det stavas). En komedi där hans hela familj är dvärgar utom han då. Lyteskomik?
Ja men ja men ja men åååh. Tror ni inte att i all min fumlighet när jag kom hem i natt. Det var alldeles mörkt i lägenheten när jag gick förbi vardagsrummet och hade ner ett av mina fina Iittala glas med rödvin i, ner i min vita ryamatta och på min vita soffa. Surt som tusan!
Nåväl vi hörs senare antingen under kvällen eller morgondagen..

Den snygga bilden har jag lånat från vackra innovativa Linda.

2 kommentarer:

mamma sa...

På med massor av salt,brukar hjälpa eller lämna den på kemtvätt.Hou je geld vast mijn lieve kind,du kan behöva dom.Luister naar mamma love you

Hjärtemammas sa...

Ik held mijn geld heel goed vast mamma ;) mut niet ungerustig zijn