söndag 30 augusti 2009

Mellow..

Jag stänger nu ner efter en händelserik dag. Vi har haft mycket skoj och mycket skratt. M slocknade som en sten efter en saga där Pettsson och Findus fiskar gädda och tältar.
När det närmar sig höst tycker jag det känns jäkligt tydligt att man inte har en annan vuxen omkring sig på kvällarna. Jag börjar verkligen bli redo nu för att hitta nån. På allvar.
Det har tagit tid att erkänna att själv inte är bäste dräng. Men nu vill jag ha mitt familjeliv. Det är liksom dags nu.
Någon frivillig? Ska vi leka familjeliv? Du får en urgullig, charmig och motorintresserad treåring på köpet! Hua det är den biten jag tycker är svår, att blanda in M. Det görs ju såklart inte i första taget men så småningom är det ju oundvikligt. Det får vi ta sen! Nu är ikväll och i morgon är en annan dag, vips så fyller jag snart trettio igen och föränn man vet ordet av är det julafton!

Glad påsk då, ... eller nåt!

ZzzzzZZZzzzZzZz


Du är inte ensam om att bära denna längtan...

1 kommentar:

Patrik sa...

Fappa= runka Fap=runk. Fast det var kanske för internt :)