tisdag 18 augusti 2009

Lite sur faktiskt

Ni som känner mig vet ju att jag sällan är på dåligt humör och att jag inte hakar upp mig för småsaker. Saker om tar alldeles för mycket onödig energi att ens tänka på, men vet ni, nu är jag faktiskt på lite halvtaskigt humör. Det syns inte men jag är det.
Jag köpte ju en mobiltelefon av "värsta" sort..hot host jaa ni tekniknördar tycker ju inte det men hjärtemammas gör faktikt det. En bra mobil med en jäkligt bra kamera i.
Men så i vilket fall så tappade jag ljudet i högtalaen härom veckan. Alltså jag hör inget om jag inte ha handsfreen ikopplad, eller på högtalartelefonen. en så i morse så dog den bara. Tvärdöd, finito, hasta la vista. Så idag bör jag åka in till Täbban för att hitta en trebutik så får de helst ge mig en ny.. Oh bugger..

Kanske ska jag höra mig för med miamia om hon vill göra mig sällis! Nu är det påkläddning, pussning å strax dagislämning..

Inga kommentarer: