torsdag 15 oktober 2009

1 dag kvar

Torsdagen har kommit och gått smärtfritt. Jag har dock varit trött idag, före jobbet, på jobbet och efter jobbet. Jag är nu relativt pigg eftersom jag råkade slumra en kortis på sängen nu på kvällen. Det är så himla skönt att få somna ovanpå sängen när hemmet har lugnat sig. Bara för en halvtimme. Ljuvligt!
Nu är det inte långt kvar till lördagen och jag längtar massor. All skumpa (klassisk Piper) är inhandlad idag. Mina armar värkte när jag bar hem den. Jag fick även en flaska Champagne av grannen idag också som en för tidig födelsedagspresent! Tack söta du!
Direkt när jag checkar in på hotellet på lördag ska jag ta mig ett glas och sedan lägga mig i jacuzzin. Det var ju ett par månader sen sist jag bubblade och det ska bli så skönt. Jag tänkte även köpa en badbomb på Lush att slänga i badet på söndag morgon som en uppfriskning. Jag måste ju passa på att bada medan det finns badkar!

Är det någon annan föresten som har reagerat på Icas nya reklam. Den med praktikanten Jerry. Jag skrattar men vet inte ritkigt om det är meningen eller inte. Jag skrattar ju inte MED den utan snarare ÅT den. Det erkänner jag. Är det lyteskomik? Det tåls att tänka på.

Nu är det en varm dusch som gäller med hårinpackning sen sängen med min bok Nattfåk som jag fortfarande läser!

Sov gott, ni som fortfarande är vakna.

2 kommentarer:

Patrik sa...

Blev det inte omgjort sen? :)

Mari sa...

Hej gumman, låter så skönt med bad och mys hoppas ni får det riktigt härligt. Det är du värd vännen. *kramar*