söndag 18 oktober 2009

Var ska jag börja?

Morgonen, dagen och kvällen var igår underbara! Allt gick enligt planerna och det blev sent/tidigt innan vi landade i hotellsängen. Örnen och jag i armarna på varandra! ZzZZzz Helst hade vi velat sova till två eller något men vem vill missa hotellfrullen? Inte vi i alla fall. Min gulliga syster erbjöd sig att ta min del i hotellfrukosten så jag fick sovmorgon, men den gick jag inte på!

Jag vill ge ett otroligt stort tack till alla vänner som kom igår. Älsklingstack också till Cläry för att hon hade fixat så fint i vinkällaren med champagne och diverse tilltugg.
Igår efter middagen på Sahara så gick vi till Dubliner där vackra Helles fästman står och glänser i baren. När vi väl kom dit gungade hela rummet till ett stort Happy birthday från publiken och bandet som stod på scen och ett fyrfaldigt leve till Sarah som fyllde 21 (till och med). Självklart blev jag generad men jätteglad!
Vi tog en bulle vidare till Engelen. Jag hade ju så trevligt där för två veckor sedan och trodde att det skulle vara minst lika trevligt igår. Vilken tur att jag hade mina vänner med mig, för den här gången var medelåldern så hög att till och med Eiffeltornet verkar lågt. Fler vänner slöt upp efter arbete och annat!
Vad kan man säga liksom?

Nu ligger vi alltså kvar i sängen på rummet och tittar på alldeles förträffligt klämkäcka Tilde de Paula och allt klokt hon har att säga på tv4. Vi försöker göra något vettigt innan utcheck.
Kram och hej

5 kommentarer:

Gusten sa...

21 år med hexadecimal räkning...
Måste ha funnits IT-snubbar i gänget ;-)

Anonym sa...

du glömde skriva om idol i fredags.
såg du Kevin borg uppträda med Jodin sparks med låten No air? det var så bra! släng kvinnomisshandlaren Cris Brown i papperskorgen eller bland lejonen.

Patrik sa...

Låter som en lyckad födelsedag iaf. Va kul! :)

Anonym sa...

engelen är väl ett sunkhak nuförtiden???
Grattis i efterskott...

du vet vad man säger;

"vishet kommer med åren..."

;-)

Anonym sa...

kan du inte lägga ut lite bilder på din blogg..snälla...