söndag 11 oktober 2009

Nästan perfekt

Jag är dock inte ensam med att ha taskig frisyr

Söndagen har liksom lördagen bara flutit på. Det har varit en bra helg helt enkelt. Idag hag M och jag fått en massa gjort, bla i förrådet. Jag har hittat jättefina grejer som jag dels ska lägga ut på nätet för försäljning och dels höra om någon mamma på dagis behöver till något barn.

Jag har även sett till att få hem en fåtölj jag hade utlånad till Erkan. Den gjorde sig så bra hemma hos mig igen. Jag gav bort en lång tevebänk till Pappi igår för att få lite mer plats i vardagsrummet och fick således plats med fåtöljen.

Jag ser fram emot lördagen enormt! Jag börjar få lite ont i halsen men hoppas verkligen inte jag blir sjuk till helgen. Jag ska dra nytta av helgen som kommer till fullo. Jag har tillsammans med Örnen bokat en Jr-svitHotell Anglais vid Stureplan. Där vankas det varmt bubbelbad och relax med beställd massage under dagen för att sedan njuta av kvällen med goda vänners närvaro.

I morgon kommer Lillan och Viggolicious och förgyller vår måndag! Det är första gången lilleman kommer på besök i Norrtälje så vi ska göra allt för att han ska vilja komma tillbaka så snart som möjligt. Jag är ledig hela dagen i morgon också och ska försöka få till ett frisörbesök. Jag håller tummarna, för jag behöver verkligen ett nu!

god natt och sov gott

2 kommentarer:

Ima sa...

:-)
Tack tjejen!
Hoppas det blir en annan typ av samtal, från du vet vem, vid ett bättre valt tillfälle. Men just då, i fredags, kändes det viktigt, för mig också. :-)

Ha en kanoners dag!!!

Varma kramar!

Anonym sa...

klipp inte så kort..
bara topparna :)
puss und kram