tisdag 6 oktober 2009

Födelsedag vankas

Jag får varje dag nu förfrågan om vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Det är så svårt! Jag fyller ändå 30 och känner att jag har mesta jag vill ha redan! Eller så köper ajg det själv. Till mina vänner har jag sagt att jag önskar mig upplevelser istället för något materiellt paket. En heldag med kaffe, skvaller tidningar och nagellacksmålning av vackra Helle tex. Angesmisk och Tess är suveräna på att städa så en städdag hemma hos mig med dem vore ju toppen! Mimmilicoius och hennes lilleman är hejjare på att måla, i alla fall HON. Så målarhjälp eller en blinddejt av dem. Lite sådana saker som inte behöver kosta några pengar!
Sen står ju en helikoptertur högt upp på listan. Ensam med Aram ;-)
Presentkort funkar också! Make up store har fina sådana!

Lotter är en klassiker att alltid få, det är lite tråkigt faktiskt om jag ska vara ärlig. Man blir så besviken när man inte vinner! Har jag berättat om min mamma när hon vann på triss? Har jag inte det? Shiiit, det var back in the days, då skrapade hon fram 10.000:- på triss, TRE gånger inom ett halvår. Inte så trisst kanske..

Nu måste jag jobba vidare, jag kan ju inte bara sitta här och se viktig ut :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och du vet vad du får av mig sötast ;)

L

Hjärtemammas sa...

I know baby! En spahelg i Paradiset står högt på ösnkelistan faktiskt!