söndag 25 oktober 2009

Jippie chokladstrut!!

Den här söndagen har kommit till ända den med. Faktiskt! Både jag och M har haft att göra hela dagen. Vi sov lite längre, eller om det blir tidigare med den nya vintertiden, men vi sov lite mer än vanligt då natten inte var så angenäm. M har haft växtvärk ett tag och nu har den eskalerat. Han har så ont om natten just. Mest i benen men nu har det även gått över i underarmarna. Det gör så ont i mig att se honom så ledsen om natten. Inatt fick han faktiskt alvedon då han inte kunde somna om då jag enbart masserade honom. Han sa ikväll innan han somnade att han inte tyckte att han skulle växa så mycket i natt! Pluttefisen!

Vi har varit i Åkersberga mest hela dagen och fixat i Småglin där. Det blev så fint! Vi hade med oss två stora grenar som vi hittade på ett kallhygge längs väg 276 mot Berga. De dekorerade vi med fladdermöss och spöken som vi klippt ut i svart papper! Vi köpte en stor pumpa också som vi skar i ordning till ett klassiskt Halloweenface. Buuuhhh!

I morgon är en ny vecka igen. Det blir jobba för hela slanten förutom onsdag och då hoppas jag på finbesök från Lillan och Viggolicious.
Det blir lite kaffedejter i början av veckan med vänner som det är dags att träffa igen, annars får den komma som den kommer. Veckan alltså!

Ta hand om varanda!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill se bilder på skyltfönstret du fixade idag i Åkersberga :)
/nyfiken.

Anonym sa...

"använd bara sådant du behöver och låt resten gå vidare"
soptunna i nacka forum.