torsdag 1 oktober 2009

Fotofix

M:s dagiskort kom häromdagen. Och kan det bli annat än superbra kort när man så grundsnygg som han?! Jag satt ju upp ett kort där man såg honom, häromdagen på bloggen. Det är första gången jag avslöjar honom här och jag kan inte garantera att det blir igen. Jag tycker det är kul att vara lite hemlig. Sen älskar jag ju att läsa andra bloggar där man har lagt upp bilder och filmer på sina barn. Jag började ju så här och det har liksom blivit den här bloggens grej med fiktiva namn osv.
I vilket fall som helst så blev korten inte så många som jag hade hoppats på så jag tänkte ta med dem till fotoaffären och göra några kopior. Kusse Viggolicious ville ha ett till sitt nya rum i nya lägenheten och det är klart han ska få!

M får vara hemma från dagis idag. Han känns lite lite febrig, inte fullt ut men lite. Jag tänkte bädda ner honom i vagnen trots att han känns lite stor för att bara åka vagn men det kan faktiskt vara mysigt när man inte är så kry.
Själv har jag lite ont i huvudet men med nya joggingskorna på och halsduk ut i friska luften tror och hoppas jag att jag ska få bukt med den idag! JAg bör köpa mig en ny mössa också, jag har flera fina men vill ha ännu fler!
Jag återkommer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad fint med höst löven på din blogg.
ändrar du till fint vinterlandskap när snön faller?

Hjärtemammas sa...

Ja jag tänkte det faktiskt! Förra årete hade jag dinglande snöflingor över bloggen!
:D