torsdag 1 oktober 2009

oväder?


Nu har vi kommit hem fårn stan. Vi var nere tiidigt tiidigt, långt innan butikerna öppnade klockan tio. Vi åt god frukost på cafe, det kan man väl få unna sig? Jag köpte mig en klänning på B Young att ha på festen och tänkte att jag skulle prova den nu när jag kom hem i lugn ioch ro. Den var skitful på så det blir återköp på den utan att ens passera gå. USch, vad tänkte jag på när jag köpte den?! Nåväl det är ändå ett par veckor kvar tills festen är så jag lär väl hitta nåt!

Det ryktas om oväder också! Hugaligen! Jg blir liite rädd faktiskt när det åskar och när jag är ensam hemma. Jag har M hemma nu och då blir det osm att ens egen rädsla försvinner. Bara för att hålla honom lugn.

Sen vill jag att vi tar i ända från tårna när vi sjunger "ja må hon leva" för Örnen som idag blir 3.. nej 29+ (aldrig avslöja en kvinnas egenliga ålder) Grattis älskling du är en av mina finaste! YYYY

Inga kommentarer: