fredag 9 oktober 2009

I used to rule the world

Japp den här hösten är min tvhöst. Jag är egentligen ingen tv människa men nu har jag börjat titta mer och mer faktiskt. Just nu är det självklart Idol, och mitt hjärta tog ett skutt när Darin går upp på scenen och sjunger Chris Martin och Coldplays, Viva la vida. Jag har ju alltid varit lite svag för Darin och nu när jag ser hur han ändå blivit lite mer man så är jag ännu mer svag för honom. Mina vänner bråkar och trackar mig för det men jag står på mig. Jag gillar Darin och hans numer manligt håriga armar. :D

Idag har mormor varit här och förärat sig med sin närvaro. Vi gjorde den obligatoriska vändanstan för lite fika. Vi passade även på att storhandla lite hem hit nu när det fanns tillgång till bil. Kom snart tillbaka mormor!
Örnen och Tuttut har gått hem, jag sitter i min soffa och har tänt lite ljus. nu är det Idol 2009 för hela slanten.

Skål

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hjärtat jag hör av mig nästa vecka.
PoK J

Anonym sa...

visst är Darin duktig på o sjunga och speciellt igår!jag blev glad och se han med..konstigt att dom andra gamla idolerna inte ställer upp??
-dåligt Amanda Jensen... very bad! :(
kommer någon ihåg vad hon svarade när hon inte var med förra finalen när andra gamla idoler kom o sjöng.