onsdag 21 oktober 2009

Jag är säker..


Michael Jackson är fortfarande död. Hans syster LaToya är fortfarande slående lik ET.

God morgon god vänner!

Jag dricker mitt morgonkaffe i min morgonsoffa på mitt morgoncafé. Jag vet vissa tänker att va fan, ska hon käka frulle varje dag på café? Hur dyrt blir inte det? Men grejen är ju att jag sitter med caféägaren och då blir ju således kaffet gratis! Toppen ju! j

Just nu fick vi sällskap i soffan så jag ska vara lite social. Han som sitter närmast luktar alldeles nytvättat!! mums

3 kommentarer:

Patrik sa...

Ge han en purre! Gratis är gott :) Och jag skrattar lika gott varje gång jag ser den där bilden :)

Hjärtemammas sa...

Gratis är jäkligt gott! JAg sa till servitrisen i morse att för mig betyder Purre påtår. Så varje gång jag ville ha påtår i morse sa jag : Ge mig en purre rå! hihi

Bilden är grym eller hur?

Wannabe sa...

hon är anskrämlig och ET är söt, annars är det ingen skillnad.. :-D