fredag 16 oktober 2009

Då min blåtand inte funkar som den ska på mobilen så orkar jag inte lägga upp några bilde rpå vare sig julpyntade butiker eller annat!
Apropå trasig mobil så skulle jag ju lämna in den på lagning idag men så i morse så tappade jag den i golvet och helt plötsligt funkar den som den ska igen! Ibland har man tur!
JAg har lagt fram det mesta som ska med i morgon och har till och med plockat undan här hemma då det vankas födelsedagsfika här hemma i morgon bitti!
Min syster fyller också år i morgon så jag ska passa på att gratta henne ordentligt i morgon kväll. hon ska ju med! Hoppas hon får med Tattoo Jack också, hennes karl.
Nu ska jag inta horisontalläge i min sköna säng. Jag komemr sakna den här veckans tassande av milos små fötter mot parketten. Han är nu hos sin pappa den här veckan men vi har redan planerat in dagar som vi ska ses å pussas på!

God natt kära vänner. Ni som ska vara vakna längre önskar jag en fortsatt trevlig kväll!

1 kommentar:

Emma sa...

Grattis systeryster!! Jag vaknade till en skattjakt som busiga Viggo hade gjort (med lite hjälp från pappa). Massa massa lappar med rim och ledtrådar ledde fram till fina presenter! "Ibland har man tur! mums... mums"

Fick en klocka (sån som jag hade sist, fast rosa), en kjol från Indiska som ser lite rysk ut, världens mjukaste kofta från Carlings och en jättesöt top från Adidas. Püss!!