tisdag 20 oktober 2009

Men aaah ge mig en purre rå!


Jag fryser! Fast jag har tossor, varm tröja, filt och ätit varm Gulasch så fryser jag. Jag hoppas verkligen inte att jag börjar bli sjuk. Jag har flera gånger idag skrutit om att jag aldrig blir sjuk, samtidigt som jag så klart knackat både i huvudet och disken på butiken. Jag har varit lite kall om händerna och näsan hela dagen och det är ju ett typiskt symptom på att det är min tur att bli sjuk :-(
Hoppas inte. Jag knackar i huvudet igen för säkerhets skull!

Idag är det barnbidragsdag och det märktes helt klart i butiken. Samtidigt som jag plockade upp det här berget *visar med handen riktigt överdrivet högt upp* med nyinkomna varor flockades mammor och deras söta avkommor i butiken. Det är kul när det rör sig och det är kul när vi får så fina saker till butiken. Lagom till Halloween så fick vi en hel del saker med dödskallar! Tänk att det säljer så bra egentligen. Jag har inte en enda pryl med dödskalle här hemma. Men tur väl är ju att smaken är delad!

Jag har krupit upp i min sköna fåtölj med duntossorna på och min bok. Jag ska bara läsa lite till innan sängen omfamnar mig med varmaste och skönaste duntäcket, nybäddad i fina sängkläder från födelsedagen!! Tack mamma Y

Inga kommentarer: