torsdag 8 oktober 2009

ingen bloggdag


Nej ni förstår, idag är ingen bra bloggdag. Jag har ju visserligen inte lovat att jag ska uppdatera varje dag men ändå. Just idag har jag egentligen inte känns för att blogga alls. Nu är jag ju inte den som är den, utan jag slänger ju så klart iväg ett litet god natt åtminstone.

Dagen har bestått av hårt arbete i vanlig ordning. Dock underbart med mestadels bra kunder. Sen fick jag besök av budkillen som levererade två stoooora paket. När just han kommer med paketen är det extra roligt, han är otroligt skön att vila ögonen på. Eyecandy. Lite ung, men fortfarande stilig!

Efter jobbet var det direkt utvecklingssamtal på dagis. Inga konstigheter, precis som jag trodde. Ett A-barn helt enkelt. Precis som mamma var när hon var liten, så klart. Bra saker ärver man alltid efter mamma, lite mindre bra kan man ha ärvt från pappa!


Det var Norrtälje marknad idag och det var meningen att jag skulle gå ner och titta på alla som desperat handlar fjällkorv till "bästa pris", löjligt målade kaffefiltershållare i allmogefärger och utkladdat sockervadd över miniansikten men det blev aldrig så. Jag satt här och luktade på blommorna istället.

Jag bör köpa skumpa i veckan till min födelsedag. Det lär trots allt bli en del. Jag hade bett min granne först att köpa med sig då han arbetar på finlandsfärja och verkligen får till rabatterat pris men någoi kom emellan. Jag dock är ju nu så jäkla tät sa jag kan gott betala den skatt som är pålagd då jag köper den på svensk mark! Mina vänner vet när jag är ironisk. Ni som inte är mina vänner, ska veta att nu var jag ironisk!

Det glädjer mig att se att vissa anammat mitt tips om stavningskontrollen i sina bloggar! Bra där, ni kanske lär er att stava på köpet!

Nu är det god natt och sov gott!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nu undrar jag vart dina referensramar tagit vägen vännen... en ung kille som fortfarande är stilig ???
En man är som ett gott vin blir bara bättre med åren och det gäller allt det :)

Kramen och ha en underbar dag

L

PS
Löven har nu fallit från körsbärsträdet :(
DS

Hjärtemammas sa...

Raringen du kommer ju såklart alltid vara den stiligaste av alla, det tycker ju till och med min mamma! Då vill jag ändra mitt ordval och säga söt om den unge killen!
Jag lägntar tills körsbärsträdet blommar igen! Vi måste ses snart! Kram

Anonym sa...

Åhhh nu vart jag glad igen ;)
Mmm nu var det alldeles för länge sedan vännen :(

L

Anonym sa...

vad är det med Norrtälje och marknaden där långt,långt borta?
hörde på trafik nyheterna att det var långa köer till Norrtälje C eftersom det var marknad.

Hjärtemammas sa...

Inte vet jag.. Norrtälje är Norrtälje liksom.. Alla vill hit!