onsdag 14 oktober 2009

Fierce!!


Dagen har varit minst sagt underhållande! I morse när M på dagis blev jag snabbt påmind om att jag lovat dagis att följa med på teater, som en extra vuxen. Jag hade ju lite tid innan jag skulle på ett möte så varför inte liksom. Det var Staffan Westerberg i ny form som stod för teatern. Den hette något med "Regnbågslandet" och var så galet tokig och jag skrattade i stort sett hela tiden. Troligen så skrattade jag och fröknarna mer än barnen. Jag tänkte inte på det men jag borde ha filmat killen som höll i den. Vilken tomte!

Jag har faktiskt lyxat till mig hos frissan idag också, mellan olika möten. Jag tyckte jag gjorde ett klipp när jag köpte mitt vanliga schampo och balsam och fick en miniplattång på köpet!! Och den var rosa!! Jag blev så glad :D

Jag skyndade mig för att hämta Milo på dagis och träffade samtidigt på våra middagsgäster. Örnen och Tuttut och vi har ju onsdagsmiddag om onsdagarna och denna gång var det vår tur att vara värdar. De har precis åkt, M har stupat i säng efter mycket stoj och lek. Mammorna slappnade av i varsitt soffhörn med drömmande visioner om hur lördagen kommer bli.

Nu är det 3 dagar kvar och allt är klart! Jag ska förbi täbban på fredag bara en kortis för att inhandla det sista piffingen för helgens outfit! Jag ska passa på att lämna in min nya mobiltelefon IGEN! Nu är det högtalaren som har havererat, så jag hör ju inte när det ringer och kan inte heller spela upp något från den. Otroligt enerverande, men det går ju på garanti att laga den och jag hoppas inte jag får vara utan den så länge som sist!
Ikväll är det streamkväll. jag har flera olika serier som jag just på onsdagar tar hem från nätet och tittar på. Kaffet är klart och jag ska väl sätta igång. Ha en fin kväll!

4 kommentarer:

Patrik sa...

vart streamar du ifrån eg? Hade gärna sett Staffan :)

Hjärtemammas sa...

Lte olika, medavideo ofta! Det var ju inte Staffan men en lika galen, lika knasig! Ska kolla om jag hittar någon bild på honom, Christer hette han :D

Gårdsromantik sa...

Men så kul med Staffan Westerberg - Pannkakan var oförgömlig!

Kram Maud

Hjärtemammas sa...

Ja Maud, Staffan var underbar, men detta var ju som sagt en modern version av honom. Christer Arnell heter den här kopian. Men det var som att titta på Vilse i pannkakan ändå!
Kram