tisdag 13 oktober 2009

När jag gick i mellanstadiet...

...var jag tvärsäker på att ryktena stämde. Ja, ni har säkert hört dem också, men att invandrare odlade potatis i vardagsrummet. De bröt upp parkettgolvet osv. Jag har inte tänkt på den skrönan på länge men kom att tänka på den nu när jag ser Kakan (vår katt) försöka gräva ner en stulen korv i vår parkett. Hon passade på att knycka en när jag lagade "mat" i eftermiddags och jag tittade åt ett annat håll. Tydligen har hon gömt den under sängen tills nu så hon "gräver" ner den i parketten. Det är riktigt underhållande. Jag undrar hur långt ner i det tåliga golvet hon kommer, speciellt nu när hennes klor precis är klippta.
Vilken grej va, blogga om en katt! Mer än så spännande blir det inte här hemma en vanlig tisdagskväll. Milleman sover och jag kikar på skräckis. Jag har dragit mig från att se filmen men nu gör jag det alltså. Hittills är det lungan, jag håller mig lugn.

Jag fick idag veta att JimJum och Kryckan väntar smått! Grattis till dem, himla roligt!
Nu checkar jag ut för ikväll! På återseende Y

Inga kommentarer: