måndag 12 oktober 2009

Se hur hon kastar med håret där hon går

Mina sinnen dansar iväg. Från i stort sett ingenstans till någon helt annanstans. Ikväll är en Lundell kväll. Just nu går den här låten om och om och om igen. Det är min favoritlåt av Uffe, av alla han gjort.

Dagen har varit underbart rolig, trevlig och lyckad. Lillan kom med Viggolicious i förmiddags. Vi slängde ihop lite fika och bara myste länge. Vi lekte, skrattade, drack kaffe, tittade på foton och gick igenom massa saker efter M som Viggoliten har nytta av nu! detta får vi göra snart igen, vi bor ju så nära varandra så varför tar man sig inte tid egentligen. Det är viktigt för kusinerna om inte annat.

Vi tog en shoppinglov i Norrtälje city på eftermiddagen och njöt av höstvädret som ifs bjöd på lite regn och hagel. Men vad gjorde det, vi hade ju trevligt!

Kvällen här har så klart bjudit på Svenska Hollywoodfruar och Maria Montazami (mumsmums). Anna Anka är okej men som jag sagt tidigare är Maria showens stjärna. Jag sitter här i min nygamla fåtölj och skrattar högt för mig själv. Jag kikade igenom youtube på dagen och hittade flera parodier på dessa hollywoodfruar. Kolla in dem, vissa är jäkligt roliga.

Jag har en film istoppad i dvd:n men jag är osäker på om jag ska sätta på den eller inte. Det är skräckisen "Antichrist" som jag lånat av pappi. Jag vet inte om jag vågar se den ensam. Jag ska suga på karamellen.

För övrigt ser jag fram emot helgen så enormt. jag vill att det ska vara lördag i morgon redan!

I morgon operation vass page hos frissan! Adieu

3 kommentarer:

Patrik sa...

Jag har alltid dissat Uffe men måste säga att den låten var väldigt bra :)

Hjärtemammas sa...

Mmm detta är en av mina favoriter, jag ska skicka dig en annan favorit sen

"jag är en dåre som aldrig lär"

Anonym sa...

Glöm inte den bästa.... Rom i regnet...

L