fredag 2 oktober 2009

Åke tråk


Fast man har hur många svarta plagg som helst i garderoben för att det är "klassiskt" och alltid funkar så tittar jag på nya hela tiden. Även om jag lovar mig själv att använda mer färg. Dock försöker jag köra med vartannat plagg principen. Vartannat plagg svart och vartannat plagg med färg! Har faktiskt hittat en jäkligt fin kofta, knallgul som jag funderar på att köpa.
Den här tunikan hittade jag på Lindex igår och den ser sådär lagom skön ut. Det lutar åt att jag går tillbaka idag och köper den!
Annars så blev jag väckt redan vid halv sex i morse. Det var fortfarande nattsvart ute. Det gick inte att övertyga M om att det fortfarande var natt. Det var bara att kliva upp så småningom och sätta på kaffe.
Idag blir det att hämta korten på stan som jag lämnade in på fotoaffären. Sedan ska jag lämna tillbaka klänningen jag köpte för att leta efter en ny. Örnen har inflyttningsfest/födelsedagsfest ikväll. jag ska försöka hitta en bra present till henne också. Funderar på att göra en fin blomgrupp för henne att ha på uteplatsen. Det kommer i alla fall inte bli alltför sent, jag ska jobba i morgon bitti. I morgon kväll blir det eventuell först en visning utav den lånade vinkällaren i gamla stan sedan utgång med Cläry inne i sthlm. Y

Inga kommentarer: