lördag 3 oktober 2009

Just get right up when they knock you down..

Vilken dag!! Tiden har gått jättefort då jag i stort sett varje minut har haft att göra på jobbet. Det är kul när man får in ett sådant flyt och får så bra feedback från kunder. Då vill jag inte göra annat än att jobba. Ikväll dock vill jag inget hellre än att åka in till stan och träffa Cläry. Jag är på G, det var ett tag sen jag var ut i stan nu så jag är riktigt laddad! Cläry får guida mig till hennes favoritställen. Jag röstar dock för Lallerstedts bakficka ikväll. Drinkarna däruppe är jäkligt fina! Dyra men fina! Är det någon som känner sig manad att göra oss sällskap så är ni välkomna! The more the marrier.
Nu ska jag platta håret, slänga på lite make och lyssna på Keri Hilson och Kanye West. Den får mig på partyhumör!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag Hoppas att du haft en trevlig kväll i Stockholms natten :)
och att drinkarna var gjorda med kärlek.