söndag 18 oktober 2009

söndag. vila.







Som jag redan i morse redogjorde har min födelsedag varit underbart! Tack återigen alla för allt!
Örnen och jag tog bussen hem direkt, utan att passera gå, efter utcheckning. Ryggläge intogs omedelbums då vi kom innanför dörren. Örnen i soffan och jag här, i sängen. Jag har i stort sett samma position nu som jag hade för 5-6 timmar sedan. Ibland kan man väl få unna sig att bara ligga i sängen och inte göra någonting, eller?
Jag har kikat lite serier på nätet och håller nu på med senaste Greys anatomy.

Morgondagen kommer bjuda på lite ärenden som måste, bara måste utföras. Jag är ledig från jobbet så jag ska unna mig en lång skön promenad på eftermiddagen. Just längs med vattnet i Norrtälje, ger mig frid att promenera!

Vi hörs i morgon god vänner, då jag förhoppningsvis besitter mer blogg inspiration än idag!

Sov gott

1 kommentar:

Wannabe sa...

jag är så himla kass, jag VET ju att du fyllde år i lördags, men från tanke till handling tar det lite tid.. Så GRATTIS, fast nu i efterskott. Jag ser också fram emot att ses snart, jag vet inte varför, men av någon anledning har jag fått för mig att vi kommer vara jättekreativa när du är här :-D Kram!